Täällä taas, vaatteet ja ulkovaatteet maritettu ja sainhan minä kahvimukitkin maritettua, mutta siihen se sitten taas jäi. Ajattelin, että siinähän se menee samalla, mutta oikeasti tämä vaatii niin paljon enemmän paneutumista kuin pelkkä tavallinen siivoaminen, että enhän minä ole oikeasti ehtinyt marittaa juuri mitään. Lisäksi tietty homma olisi paljon helpompaa ilman tuota 1 vuotiasta apulaista, joka varastaa puolet tavaroista juuri kun olen päässyt alkuun.

Lauantaina oli siskoni hääjuhlat ja kyllä tuli tanssittua, en tiedä johtuiko tanssista, muutamasta juhlatupakasta vai sainko kenties vain jonkin hetkellisen mielenhäiriön, sillä sunnuntaina muu perhe sai häädön kotoa koska minä, siis minä joka vihaan siivousta, halusin siivota ihan rauhassa! Ja kyllähän se hyvältä tuntui, musat päälle ja rätti käteen, laatuaikaa itseni kanssa ja tuli kodistakin ihan kivan näköinen. Tällä viikolla pyrin vielä marittamaan ne liinavaatteet ja pyyheliinat....kirjojakin voisi kokeilla ;)

                                                             -ellikoo-